Çok ciciş Hediyelerim VAR :)

4 Kasım 2010 Perşembe





       Herkesin bloğuna bakıyorum hep kampanya hep kampanya bu kadarda olmaz ki ama kıskanıyorum :) Bende yapıcam kampanya dedim yaptım oldu :) 

               Caldion parfüm ve deodorant bir kişiye gitsin istiyorum.Takımı bozmayalım değilmi.Bu seti caldion kampanyasından kazanmıştım.Evde parfüm dolu olduğu için hiç merak edip açmadım bile :)



       Bu şekermi şeker Hello Kitty peluşu ablam amerikadan göndermişti.Nedense ben peluşlara dokununca içim gıdıklanıyor :) Kaldırmıştım öylesine size kısmetmiş.Resmini netten aradım buldum.Normalde üstündeki bady daha koyu bir renk.Belki bendeki öyledir ama aynısı işte sadece üstündeki bady çingene pembesi :)))

Kampanyamı izleyici sayım 150 olduğunda bitirmek istiyorum.Ama dayanamaz çekilişi yaparsam şaşırmayın ben biraz sabırsızımdır :) Çekilişi www.random.org sitesi ile yapmak istiyorum.Sonuçları burdan bildiricem.Hediye gönderilen hiç bir şeye kargo ödenmez,kargo ücretleriniz benden merak etmeyin :)

  şart sadece bloğumu izlemeniz ve kampanyamızı blog yada face adreslerinizde duyurmanız :)

           Booooooool bol izleyici istiyorum :) Herkese iyi şanslar.